Sans_seninle kızlar yorumlarınızı okudum bende pcos+ prolaktin yüksekliği vardı ve çocuğumun olmicağını düşünürdum hep, 8 ay korunmak için ilaç kullandım ve bıraktığım ay saraçoğlunun soğan kürünü yaptım internette arayabilirsiniz daha detaylı anlatımı var gelen Allahtan her şeye kabulüm dedim ve hiç stres yapmadım, ovulasyon testi alıp günlerimi takip ettim ve o ay hamile kaldım Allahın izniyle bir kaç gün belkide haftaya bebeğimiz kucağımızda olucak, kalbinizi ferah tutun, bekletiyorsa vardır Allahın bir bildiği, stres yapmayın