mubera2 Merhabalar aranıza yeni katıldım bugün hamile olduğumu öğrendim beta 122,64 ve adet sancım var aynı zamanda hafif peçeteye gelecek kahverengi kanamam var normal midir çok korkuyorum
october mubera2 merhaba kimyasal olabilir, olmayadabilir bunu zaman gösterecek doktora gitseniz de şu an bir şey yapamaz 😕 ayaklarınız altına yastık koyup uzanın
momsalis mubera2 bende 4+1 de lekelenmem olmuştu Dr gittim bı sıkıntı yoktu progestan verdi onu kullanıyorum yerleşme kanaması olabiliyormus b süreçte yinede takip edin çok ağrılı ve fazla kanama sıkıntı ufak lekelenmeler ilk haftalarda olabiliyor doktora gidip progestan baslayabilirsiniz
atesvesu mubera2 benim ikinci gebeligim de 2 kere dediğin gibi peçeteye kahverengi akıntı geldi doktora gittim kırmızıya dönmediği sürece sorun olmayacağını söylemişti iki kere oldu daha da olmadı korkma daha yeni ogrenmissin rahime tutunduğu için orda ki damarlardan kanama oluyormuş
october mubera2 inşallah değildir hiç korkmayın en azından hamile kalabildiğinizi gördünüz. umarım sağlıklı gebeliktir 🙏🏻 doktorlar bildiğim kadarıyla küçük değerlerde progestan baslamayabiliyor, dış gebelik ihtimaline karşı