Bugün devlet hastanesinde randevum vardı gittim uygulamalara ve son adet tarihime göre 11+3 günlüğüm ama doktorum bugün ölçümler 12 hafta ile uyumlu dedi. Herşey yolunda gözüküyor dedi tarama testi yaptırmayı düşünüyor musun dedi bende siz ne diyorsunuz fikrinizi alayım dedim. Doktorum fetal önerdi kendisinin de hamileyken fetal yaptırdığını söyledi benimde aklımda fetal var devlette yapılmıyor değil mi ?