Slm kızlar bugun gebelık için saglık ocagında rutin kan değerlerine bakıldı ve benım hemoglobin ıkı ay oncesıne kadar özel hastenede 12 ken bugun saglık ocagındaki ölçümde 10.2 cıktı hemşire gebelerde oluyor bu dedı kendı ozel doktorunada atarsın dedı doktorum sıkıntının olmadıgını kan ilacını bırken ıkı doza çıkarmam gerektıgını ve bol bol et yemem gerektıgını soyledı çünkü bebek anneden beslenıyormuş referans dışı 8 tane degerlerım de artı vardı doktorum takılma dedı tansıyon şekerım iyi allahtan şukurler olsun sizce ne yapmalıyım çıkması ıcın cıkarmı duzelırmı 18 haftalıgım şimdidedn tşk