Yok hayır benim kayıp sebebim belli Paap-a değerinin düşük olması demek plesantada problem var demek ben detaylı ultrasona girdiğimde kesinleşti plesantaya giden bir damar yoktu o yüzden bebek beslenemedi beslenemediği için de idrarını yapamadı ve suyum geldi sizin doktorunuz bu şekilde dediyse tabiki doğrudur diğer sonuçlarınızı bilemem tek başına problem teşkil etmiyordur ama ben bu yüzden kaybettim