Son adet tarihim 9 temmuz 15 ağustosta test yaptım silik çıktı sonra kan verdim beta hcg 134 çıktı 18inde doktora çıktım yeniden kan verdim 288 çıktı doktor 3 haftalıktır dedi 2-3 hafta sonra gel dedi o güne kadar nasıl bekleyeceğim bilmiyorum tekrardan kan mı versem yükseldi mi diye kaç olunca kese gözüküyor bir de regl tarihine göre 6 hafta gözüküyor ama doktor 3 dedi nasıl oluyor anlamadım