tahamommy Bumah 🥲 benimde ayaklarımın altı çok ağrıyor hele ki ilk yataktan kalktığım anda 😬 ödemden diye düşünüyorum
Cigulibinnaz Bumah benimde öyle sabahları ayak altlarımdan çarpılıyorum sanki öyle bi ağrı ödemden muhtemelen
Biyiklikedi Bumah Bende kullanmadığım günler ayak ağrısından ölüyorum. Ama kullandığınız halde böyleyse 😞 dozaj mu az geliyor acaba.
Biyiklikedi Bumah Evet magnezyum demek istemiştim. Açıklayıcı yazmadım bende. Muhakkak kullanın o zaman, ister kendiniz alın ister reçete ettirin. Magnimore önerebilirim size, ilk gebeliğimde onu kullanmıştım. Şimdi doktorum suda eriyen reçete etti.