Kızlar geçen gördüm de bi videoda bi tane kadın sütünü sağdığı için bebeğinin memeden kesildiğini söylemiş. Sütü sağdıkça meme daha çok süt üretiyormuş bu da bebeği emzirirken sütün tazyikli gelmesine sebep olup bebeği sütten kesiyormuş ben de sağmayı düşünüyordum doğunca bu doğru mu sağmamak mı gerekiyor?