Mrveozgnn rabbim gönlüne göre versin inşallah canım benimde adet gecikmelerim olurdu geçen aya bakaraktan 10 gün gecikmişti acile gittim ve değerim 55di çok yeni dedi doktor 10 gün sonra kadın doğuma git demişti tabi doktor öyle söyleyene kadar hiç umudum yoktu artık her ay olumsuz sonuç almaya alışmış gibiydim sen dua et stres yapma yeter canım rabbim kucağını boş bırakmasın inşallah
Uzun oldu biraz kusura bakmayın ama 🙏🤗💕