Kızlar ben 14 haziranda kürtaj oldum, 32 gün sonra ilk adetimi oldum yaklaşık 12 gün sürdü sonra bitti. İkinci adetimi 21 gün sonra oldum 8 gün sürdü. Fakat kasıklarım son 1 aydır inanılmaz sancılanıyor. Arada anlam veremediğim kırmızı sadece peceteye gelen lekenmelerim oluyor bazende akıntı kahverengi geliyor sanki eski kan karışıyor. Endişelenmeye başladım, benimle benzer şeyleri yaşayanlar var mı merak ediyorum ?