Kızlar bugün muane için gittiğim bu doktor tarafından aptalca bir muamele gördüm ve hastane çalışanı olmama rağmen beni muane eti tek kelime bile etmedi sadece haftasını asitana söyledi ekranı çevirmedi bile bana neyse dedim gebelik bildirim kâğıdı istedim işe giriş çıkış için dediği şu siz işten kaçmak için mi istiyorsunuz dedi Alaycı bir şekilde bende sizi ilgilendirmez bu iş veren isterken bu yoruma yapmak size mi kaldi dedim neyse kâğıdı verdi suratsız 60 yaşında herifin teki asla gitmeyin lütfen rica ediyorum sizlerden