Herkese merhaba, ben 18. Haftaya yeni girdim. Bazen karnımın en üst seviyesinde şiddetli tekme benzeri bir şey oluyor. Henüz bebek hareketlerini hissetmedim sadece onu hissediyorum çünkü hissedilmeyecek gibi değil yani. Özellikle karnımin üzerine hafif egildigimde oluyor. Bebek tekmesi olamaz diye düşünüyorum çünkü daha ayağı ne kadar ki o kadar şiddetli tepsin. Bilemedim ne olduğunu . Sizde de oluyor mu? 🤔