Merhaba,
Kızımıza İpek Sena ismini koymayı düşünüyoruz.
İpek ismini eşim çok sevdi
Sena’yı da ben uyumlu buldum.
Aslında daha fazla dini anlam taşıyan isimler istiyordum fakat eşim onları beğenmedi, ailesi o olmaz bu olmaz dediler.
Bu isme de kendi ailem sıcak bakmadı.
Eşim de ben artık karar değiştirmem diyor.
Nasıl bir uyumu var sizce ismin?