diesa_6 evet ben adetimin 3. Günü gittim doktora hap yazdı 5. Gün başlamam gerektiğini 5 gün kullanıp kontrole gelmem gerektiğini söyledi. Hap bitti 6. Gün kontrole gittim yumurtalarım 2 tane olmak üzere büyümüştü cumartesi kontroldü pazar akşamı çatlatma iğnesi yazdı (iğne saatini doktor belirliyor) Salı sabahı da 11’de aşılamam oldu. Öyle korkulacak bir işlem değil çok minik hissediyorsunuz ama rahatsız edip dayanamayacağınız kadar değil. Zaten çok kısa sürüyor 3-5 dakika daha sonra 20-30 dakika yatırıyor kaldırmıyor sizi sonra eve gönderiyor. İnşallah kolaylıkla olsun hepimizin 🌸