Weewe
Bende sizin gibi olumsuz sınuc alamktan sıkılmıs her doktora gittigimde tüp bebek tedavisi oneririm gibi olumsuz tepkiler aldıktan sonra adetimin gecikmesini umursamayıp test yapmadım zaten 2 ayda bir adet görüyordum sonra adet olamadıgım için doktora gittim ve 2 aylık hamile oldugumu ögrendim Rabbim hiç ummadıgın anda verir ümitsizlige kapılma ama bazen cok erken yaparsan testi anlamazsın biraz daha bekler derim 😊