Merhaba arkadaşlar 37+5 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolünde başka bir doktora muane oldum doktor bebeğin kafasının haftasına göre küçük olduğunu söyledi 34+6 ile uyumlu dedi sonradan hocam bu şekilde dediniz sorunmu var dedimde ise genetik olabilir sizinde kafa yapınız küçük filan dedi acaba sorun vardı da banamı yansıtmak istemedi yoksa gerçekten yapısal mı içime kurt düşürdü düşünmeden edemiyorum bu şekilde olup bebek doğdunda her hangi bir sorun olmadı diyen annelerimiz varmı acaba aramızda