yourpariah kızlar 5+4 haftalık hamileyim ilk günler kasıklarım sızlıyordu o geçti ama bugün sabahtan beri nasıl desem alt karnımda gerilme hissi var sanki çekiliyo gibi bu normal mi sizde de oldu mu?
Asortikhanim yourpariah şuan çok erken gebelikle alakalı değildir diye düşünüyorum hissetmezsiniz bebeğiniz
yourpariah Asortikhanim bebeği hissetmek gibi değil de hormonlarla alakalı sanırım fazla ayakta durdum diye oldu
Gizemt5 yourpariah benimde 10-11. Haftalarda aynı şekilde olmuştu sanki karnımı iki taraftan çekiyorlar gibi bir gerginlikti ama bir gün sürdü o günde bol bol yattım bir iş yapmamıştım öyle geçmişti 🫠 yani normaldir diye düşünüyorum
yourpariah Gizemt5 evet canım aynı his şuan hissettiğim. yapay zekaya falan da yazdım rahim büyümeye başladıgı icin ilk haftalardan oluyormus😊
Gizemt5 yourpariah evet bende internetten araştırdığımda öyle bir şeydi bebek yerleşiyor dalan gibisindendi sizde uzanıp dinlenin bol bol geçer inşallah 🌸