semanur1975 Kızlar 36+5 deyim ara ara göğsümden süt geliyor atletime bulaşıyor yağlı gibi lekesi kalıyor böyle bir durum yaşayan var mı sizce neden olur bilenler aynı durumu yaşayanlar yazabilir mi ✋🏻
Sude346 semanur1975 süt bezlerin genişliyor normal benimde oluyor kan gelmedikçe sıkıntı yok sıkmayın siz
Bsrbsrrr semanur1975 benimde ilk hamileliğimde olmuştu doktorum sıkıntı yok demişti ama sıkma uğraşma uyarıcı olur doğum başlayabilir falan demişti
oglussannesiiii semanur1975 benimde bu ara biraz artış car sıkmam etmem ama leke bırakıyor sütyensiz yatıyorun gece tişörtümde kalıyor
semanur1975 Sude346 siz kaçıncı haftadasınız, sıkmıyorum ama genellikle uykudan uyanınca görüyorum galiba üstüne yatıyorum ondan mı oluyor anlamadım
Sude346 semanur1975 37 benim 28. Haftadan beri oluyor üstüne yattığınızdan da olabilir ama korkulacak bir şeyi yok