Nesl Kızlar 38+2 haftalık gebeyim sabah kalktığımdan bu yana aşırı bel ağrım var adım attıkça bıçak gibi saplanıyor doğum belirtisi olabilir mi bilgisi olan var mı
Gulkiz22 Nesl haftanız artık doğum haftası o yüzden ağrılarınız olduğunda ya doktorla iletişime geçin yada hastaneye uğrayın nstye alsınlar belki doğum başlangıcı belirtisidir