Bilgebaby Herkese merhaba 20. Hafta detaylı ultrasonda doktorum noonan sendromundan şüphelendi ve amniyosentez önerdi böyle bi durum yaşayan var mı aranızda yardımcı olabilecek, şimdiden çok teşekkürler