Ve gerekirse sezeryandan da korkmayın. Bebek kendi seçiyor nasıl geleceğini. Bazen gelişemeyen bebekleri planlı doğurmak daha sağlıklı oluyor çünkü doğunca daha hızlı gelişiyor, büyüyor. Her şey onların sağlığı için. Benim de doğum şekli belli değil ama en hayırlısı neyse onu diliyorum.