Canım sakin ol korkulacak hiçbir şey yok.tiroid bende de var hamilelğin başından beri ilaç kullanıyorum ilk gebeliğimde de vardı kullandım hiçbir sıkıntı olmadı hatta kullanmazsan sıkıntı.Ayrıca çölyak demek için sadece değerlere bakılmıyor detaylı araştırılması gerekir.Farzet ki var yine de korkma Rabbim çaresiz dertler vermesin.İçini ferah tut