Kızlar 16+5 haftalığım tiroit çıktı ilaç içiyorum bu gün doktora gittim bana degerlerin hep çok düşün çölyak hastası olabilirsin dedi belirtilerine baktım bende hiçbiri yok çok korktum doktordan çıktıgımdan beri ağlıyorum bilgisi olan yazabilirmi kan vermeye gidicem ögrenmek için