Twoba evet ara ara çok fazla hissettiryo bende parol içiyorum çok ağrıdığı için ama belli bir saatten sonra fayda etmiyo yani oda, yarın da takip edip bi sağlık ocağına gidicem…
Yakın bir arkadaşım tansiyon takibi yap dedi bana küçük tansiyonum olması gerekenden biraz daha düşük oda yapabilirmiş baş ağrısını