Denan-22 güncel:)
Bir doktorla konuştum aslında acile gelen çoğu hastaya prosedür gereği aşı yaptıklarını söylediler. Böyle bir durumu göze almak istemedikleri için ve ailelerin gerçekten çok panik olduğunu, mecbur kaldıklarını, evet çoğu ev kedisi için de geliyormuş. Doktora fikrini sorduğumda kendi çocuğu aynı durumu yaşamış ve sadece sabunlu su ile yıkamış. Doktor da şunu belirtti. Sokakta yaşayan, aşısı olup olmadığından emin olmadığınız,ve gözlem yapamayacağınız bir hayvan sizi durduk yere tirmalarda evet aşı yaptırın. Ama kendisini size sevdirdigi sırada kazara ya da heyecanlanıp size pati atarsa ( ki kedilerin temel özellikleri bunlardır) Sadece sabunlu su ile yıkayın,eğer tetenos aşıniz yoksa yaptırabilirsiniz ama genel olarak en ufak bir şeyde kuduz aşısını önermiyorum kendim de çocuğuma yaptırmadım dedi. Çünkü Kuduz hayvan virüs bulaştırma noktasın
Denan-22 üst başka yok mu? Özellikle çocuğu tirmalanan ve aşı yaptırmayan anneler . Bir problem yaşadınız mı?