Nur124 bende öyle kıyamadım kıyamadım arsız oldular😊 en son oğlumun ağzından 2-3 karınca çıkınca delirdim. Karınca yemi aldım aslında yem değil zehir. yuvalarını takip ettim oralara döktüm, yem zannedip yuvalarına götürdüler orda artık hakkın rahmetine kavuştular🙂 çok üzgünüm ama başka yapabileceğim bi şey yoktu kımıl kımıl doluveriyordu mutfak