betulbyrmm 4 haftalığım henüz mide bulantılarım yok gebelik belirtileri ne zaman başlıyor merak ediyorum
xLucy betulbyrmm benim 6. Haftada başlamıştı sanırım 13 gibi azalmaya başladı 16 da tamamen bitti çok şükür
Ecmsyl betulbyrmm 6 haftada bir geldi 23 haftada hala gitmedi. Koku hassasıyetim daha iyi ama her açlık ve yemek sonrası hala bulantılarım hatta yemek yerken kusmasamda ansızın öğürmelerim var🥹😬
momsalis betulbyrmm 5+1 oldu bugün iki gündür hafif hafif bulanıp geçiyordu bugün sabah beri kendini baya belli ediyor midem kazınıyor ama bisey yiyemiyorum çok başım dönüyor
Bebegimgeliyor10 5+3 um bugün sadece sabah kalkarken hafif bulantım oluyor birde halsizlik var başkada bişey yok şimdilik hayırlısı 🤣🙏🏿
armanbebekk betulbyrmm ilk gebeliğimde 7-8 hafta civarında başlamıştı 20 haftaya doğru bitmişti şuanki gebeliğimde hiç bulantım olmadı sürekli mide ekşimem oluyor en baştan beri
Gokturkmom_ betulbyrmm 6.haftada başlamıştı ama herkesin bünyesi farklı belkide sizin hiç bulanmayacak :)
muhber Haftadayim şimdiye kadar bir kez bulanti kusma tiksinme vs yaşamadim , hatta bu durum beni psikolojik olarak çok rahatsiz ediyor :(
Esra-4151 betulbyrmm bende 4+3 üm uyku hali arada regl olacakmışım gibi sızı dan başka bir şeyim yok bende merak ediyorum açıkçası 🥹
isimsiz19 6+5 iz maşallah banamısın demiyor bulantı falan hak getire yok yani sadece kaşık karın ağrısı yaşıyorum yoğun bi şekilde birde göğüs ağrısı da cabası bebişi kalp atışını görmüştüm❤️🙏