zehraulger3838 gunelozturkq hangi hastanede yaptırdınız acaba bende kayserideydim yaptırmak istiyorumda
cmrc kirr canım merhaba yeniden yazıyorum ama ben kesin yaptırmaya karar verdim önceden aramama gerek var mı randevu gibi kâğıt verdiler ama nasıl yapacağım
kirr cmrc hayır canım aramana gerek yok direk gitmen yeter ama sabah 8 de falan orda olmaya çalış çünkü sıra alıyorsun ya kalabalık oluyor ilk sıraları alırsan işin hızlı biter başka bir şey yapmana gerek yok direk gidince zaten halloluyor
cmrc kirr he anladım canım ya kaç kere aradım dün fakülteyi açmadılar çalıyor çalıyor açmıyorlar. Bende kendi doktorumu arayıp sorayım diyecektim sen geldin aklıma
kayahan @kirr merhaba eskısehırde Osman gazı de yaptırdınız degıl mı testı pekı sıra almaya gerek var mı gıtmeden bırde Hangı bolume genetik bölümüne mu yoksa ılk kadın doguma mı gıdıyorsunuz o yonlendırıyo
kirr kayahan hayır sıra almaya gerek yok direk genetik bölümüne gidiyorsunuz polikliniklerin içinde olana
kirr kayahan siz bilirsiniz tabii ben tarama yaptırmadan direk fetal yaptırdım ama daha garanti sonuç alalım diyorsanız yaptırılabilir sağlıkla gelsinler inşallah 🌸