Merhaba hanımlar normalde saçım çok gür ama bu gün fark ettim incecik olmuş saçımın döküldüğünü de görmedim hiç ve yıpranma da yok canlılık gelmiş ama şöyle söyleyeyim safinasin saçı gibi olmuş 😆😆😆sizce neden böyle oldu acaba bu arada 9+5 günlük hamileyim