Bu dedigim asiri ilgili bir doktor, birgunde sikayetim oldu gece gittim mehmet mandalli diye bi doktor nobetciydi onada sakin gitme. Sikayet ettim zaten ebeyle muhabbetten baska bi halt yapmiyodu. Tup bebek gebesiyim ilk haftalarimda sorun yasamistim harun bey okadar guzel ilgilendi ki beni dort saatlik serum icin kata yatirdi, sabah gormeye geldi taburcu etti iki gun sonra tekrar gel bana kan tekrari yapicam dedi birakmadi bile devlette gördüğüm en iyi doktor