Kızlar ilk evlendiğim ay hamile kaldım şuan 7 yaşında çocuğum yaklaşık 2 yıldır da 2. Çocuğu düşünüyoruz ama olmuyor. Doktor her hangi bir sorun olmadığını söylüyor. Bu ay 2 ağustosta regli oldum yumurtlamam 15 iydi 11 inden itibaren denedik bat 30 u gösteriyor ama hiç umudum kalmadı. İlk çocuk hemen olunca 2. Çocukta hemen olur sanmıştım 2 yıldır çok yoruldum. Aynı durumda olan var mı?🫠