Seyma190623 Bildiğim kadarıyla 18- 22 arası diyo doktorlar ama herkes 21-22-23 de gidiyo cevremde öyle fakat o haftalarımda tatilde olacağım için 19+5. haftam da gitsem olur mu?
Seyma190623 aylin_a evet ama maalesef şehir dışında oluyorum :/ bebeğim 1 hafta önde gidiyo etkiler mi yani 19+5 te 20+5 olacak büyük ihtimal
aylin_a Seyma190623 siz gidin tabiki , bakarlar diye düşünüyorum. Belki sonra bi daha çağırırlar duruma göre bakarsınız
xLucy Seyma190623 benim de 1 hafta önde gidiyordu , doktorum kendisi belirledi tarihi 21+0 ‘ da gitmiştim ölçümler yine 1 hafta büyük çıkmıştı , önden gitmesinin sorun olacağını sanmıyorum o yüzden 🙏🏻
Kezban_422 Bende 20+3 de gittim dün ama bana daha erken iki hafta sonra gelseydim daha İİ olur denildi baktı genede ama bidaha da gitmem çünkü bariz bşy görmedi sağlıklı yani bence 21 22 de gitmek gayet ideal😊😊
Seyma190623 xLucy ya sorundan ziyade hani detaylı ultrasona uyum sağlar mı bir hafta ileri olması yani 19ken 20 ölçümleri veya 20 iken 21 ölçümleri oluyor ya biz 21’i mi baz alıcaz aslında bunu demek istemiştim
xLucy Seyma190623 ya onu bende hiç bilmiyorum 25. Haftada gittiğimde benim kız iki hafta önden gitmeye başlamıştı , onu sormak aklıma gelmedi doğum tarihini etkileyecek mi yani diye , bu gidişimde soracağım 😅
Seyma190623 xLucy işte aslında doktorların ölçümleri ile bizim kendi sata göre farklı olunca ben 20’de gitsem çocuk 21 haftalık gelişim gösterecek demek ki 😅