GlhanSaykan benim takibim Balcalida yapılıyor insülin dahiliye yazması lazımdı seninde benimki gibi çok yüksek benim açlık 100 tokluk 180 ile 200 küsur arasında değişiyor canım ben geçen hafta 4 gün hastanede yattım ... normali tokluk 140 olması lazımmış geçmiş olsun canım