Feyzzaasezennnnnnnnn Kızlaarr, transfer olup bekleyenler burada mıı?? Az kaldı test sonuçlarımıza 😍🙏 hepimiz güzel haberler alalım inşaallah. Sonuç bekleyen herkesi dayanışma için bekliyorum 🥰
seynepon İnşallah pozitifi görürüz emeklerimizin karşılığını verir Rabbim. Pazartesi transferim var ilaçlarımı, iğnelerimi kullanıyorum güzel beslenmeye çalışıyorum. Siz nasılsınız ilk denemeniz mi kaç embriyo transfer edilecek 😇💐
Evdebikedi Selam kızlar pazartesi benim de transferim olacak. Taze transfer cuma günü opu oldu 3 tane folikül den 1i boş 1 olgun yumurta 1 olgunlaşmaya yakın yumurta çıkmıştı. Olgunlaşmaya yakın olan döllenmemiş elimde avucumda 1 tane döllenmiş yumurtam var anlayacağınız onunda embriyo kalitesini söylemedi doktorum sadece pazar günü gelişimine bakıp pazartesi 3. Gün embriyosu olarak transfer gerçekleştiririz dedi