minikari sevdaozz 21 haftalığım 22 olcam hala ayakta fazla durunca hatta uzun süre aynı şekilde oturunca ya da iş yapınca ağrıyor kalçama doğru iniyor ağrısı 🌸 bol bol dinlenin
elifbalin 12+4 bende de bel ağrısı var devamlı cinsiyet öğrendiniz mi erkek bebeklerde olduğunu söylediler
sevdaozz elifbalin yok yaa bu hafta öğrenecektim güya ama doktor emin olmak için biraz daha bekleyelim dedi
sevdaozz busemmm_ yok yok belim ağrıyor sadece . Vücudunu rahat bırakınca oluyor daha çok. Dik durmaya çalışıyorum o yüzden