7 haftalık hamileyim her gittigim doktor farklı. Gün söylüyor bu seferkide. 6+4 günlük dedi. Bir önceki 6+3 bir sonraki 6+1 di hangisi doğru anlamadım kalp atışı yok bana aldırman gerek diyorlar. Bir haftadır bekledim. Plesanta atıyor. Ama bana kanamam olacagını söyledi yarın kürtaj olman grek dedi ne yapmam lazım cok kararsızım