Kızlar ben şuan 29+4 ama dün muayenede bebeğimin 1000 gr olduğunu ve karın çevresi ölçümü ve boy ölçümü 27 ve 26 hafta ile uyumlu gözüktüğü için perinatolajiye yönlendirildim çok korkuyorum erken doğum olur küçük olur diye benimle aynı durumu yaşayıp sağlıklı doğum yapan varmi ve sezaryen istemiyorum tabi bebeğim için olurum o ayrı ama normal doğum istiyorum