bebekannesi06 Arkadaşlar merhaba ben 8+3 haftalık gebeyim. 5+2 de keseyi görmeye gittim 6+3 te kalp atışını duydum. Fakat doktor 12. Haftaya kadar gelmene gerek yok fetal dna zamanında görüşürüz dedi. Sizlerinde takipleriniz bu şekilde mi ilerliyor