Kızlar geçen gün tahlil yaptırdık idrar kültürü temiz çıktı sadece 2, 3 tane bakteri çıkmış dedi kadın doğumla görüş dedi büyük ihtimal sadece bol sıvı tüket der dedi. Acaba bu vajina kısmındaki ağrı enfeksiyondan dolayımı? Sizdede böyle bişey oluyormu? 19+4 haftalık gebeyim. Sanki vajinamon alt kısmının kasları geriliyor gibi ağrı var.