Esma006 bu konu için acele etme başta öyle gelebilir ama doktorunu dinle. Hem bedenen hem ruhen hazır olman gerekiyor. Kolay şeyler yaşanmadı ki sezaryen bile başlı başına ağır bir ameliyat. Benim tavsiyem aceleci olma bu konuda doktorunun dediği ile ilerle. Kendi başıma geldiği için böyle konuşuyorum 2 sene bekleyeceksin dedi doktor bekledik bizde çünkü sağlık da önemli sen iyi olacaksın ki hamileliğin de güzel geçecek.