edabolukbasi3- ay son bir kaç gündür idrarıma sıkışık gitmezsem altıma yapacakmışım hissi var ama gidiyorum 3 4 damla sanırım benim oğlan baş aşağı
Nazli_3009 edabolukbasi3- ayy benim de öyle bazen yürüyemiyorum yürüyünce afedersiniz altıma kaçıracak gibi hissediyorum ama benim öyle olunca genelde makat geliş oluyor doktorum öyle söylemişti ayaklarıyla oraya vuruyor baskı yapıyor
Zge12 edabolukbasi3- bi kaç haftadır benimde öyle çok baskım var doğum pozisyonunu almış demişti doktor
pol34 edabolukbasi3- baskı yaptığı için oluyor. Özellikle son haftalarda daha da artıyor bu his. Gece kaç kere kalkıyorum bilmiyorum
Zge12 edabolukbasi3- ayaklarıylada kaburgalarıma baskı uyguluyo. Sürekli gündüz gece tuvalet ihtiyacı duyuyorum Allah yardımcımız olsun
altayimmm25 Ay gebe okulunda anlatmışlardı kız kabız gibi hissediyormuş ertesi gün doğurmuş diye 😂😂😂 aman dikkat