_amineealan Bayanlar ben doktora gittim de ilk kız denildi sonra erkeğe benziyor denildi hala kesin bişey söylemiyorlar 21+3’teyim napmalıyım sizce?
bsrayksl2 _amineealan ben de bugün gittim canım daha 11 haftalık doktorum yapısı kıza benziyor ama tabii daha net değil dedi üç hafta sonra belli olabilir belki kontrole gittiğim zaman hayırlısı bakalım ama heyecanlanıyorum🥰
bsrayksl2 _amineealan özele mi gidiyorsun devlete mi bebek göstermiyor mu neden bu kadar geç kaldı cinsiyet
_amineealan ElifGecem bsrayksl2 Şuan devlete gidiyorum ilk kız dediler sonra erkek dediler kesin değilmiş oda 2 hamileliğim
bsrayksl2 _amineealan benim de ikinci hamileliğim sağlıkla kucağımıza alırız inşallah çok merak ediyorum biran önce öğreniriz umarım 🥰