Kızlar 36+6’dan selamm🌸 Birkaç gündür sağ bacağımla kasığımın birleştiği yerde iç kısımda kramp oluyor. Bazen yürürken, bazen oturduğum yerde durduk yere. Anlık gelip gidiyor. Dün de ilk kez yalancı sancı olduğunu tahmin ettiğim bir şeyler yaşadım. Bebiş kendi kastığı zaman ben sancı oluyor sanıyordum ama Nst’de kastığında baktım aksine sancı düşüyordu. Ama dün kasılmayla birlikte alt tarafta sızı, ağrı hissettim bir süre. Bugün de anlık sızlamalar geliyor. Sanki hafif karnım da düştü gibi hissediyorum. Bunlar doğumun yaklaştığını mı gösterir sizce? İlk gebeliğim olduğu için bilmiyorum 🥹 Bir sonraki muayene ve nst de cumartesi günü o yüzden sormak istedim 🌸