Ayın 10 da iğneyi vurdum. Sonrasında akıntım ve kasıklar da ağrı da oldu çatladığını anladım ben. Bugün 12. gün ve dayanamadım testi yaptım. Ama negatif çıktı sizce birkaç gün sonra yapsam mı tekrar. Yoksa olsa çıkar mıydı zaten. Adete tahmini 3,4 gün var