Nurrrrtek Kızlar ikinci doğumum oldu bu 1500 tl için nereye başvuru yapılıyor ne zaman yatıyor bilen var mı
Neslihan2600 Bende merak ediyorum benmde 3.bebişim olcak annenin hesabına mı yatıyor. Eşimin hesabına yatmasını istemiyorum ama doğumdan hemen sonra uğraşamam heralde napmak lazım