Kızlar haftaya cinsiyet öğrenmeye gideceğim çok heyecanlıyım ufak bir parti gibi bişey yapmak istiyorum ama karar veremedim şatafatlı istemiyorum bebeğimin cinsiyetini böyle sade bir şekilde duyurmak istiyorum abartı sevmiyorum çünkü fikirleriniz nelerdir