Kızlar ben geçen ay gittim hastaneye raporum onaylanmadı aşılama iğneleri için ama alltan muayene ve kan verdim tabiki bu seferde hafta sonuna denk geliyor adetim ilk günü yarın Pazartesi günü de 4. Günümde ozaman gitsem bir şey olrmuki?Bir daha alttan muayene ve kan isterlermi? lütfen bilginize ihtiyacım var?