2021 de ümit hastanesinde Murat Şenol yaptırmıştı doğumumu çok çok memnundum . Böyle ilgili , her konuda hastasını bilgilendiren bi doktorla daha karşılamadım . Şu an farklı bir şehirde yaşıyorum ve hamileyim gittiğim her doktordan Murat hocanın ilgisini alakasını bekliyorum ve hala karşılaşamadım öyle bir doktorla . Biz 3 arkadaş Murat hocada yapmıştık doğumlarımızı hepimizde çok memnunduk. Anne doğumunu nasıl yapmak istiyorsa o şekilde oluyor benim doğumumda normal istediğim için 41 haftaya kadar bekledi ve bir günden bi güne ağzından sezaryen yapalım lafı geçmedi.