Mehtapsato gecmis olsun oncelikle. Ben 39+3 üm ve 3 gün önce ilk kez bende bunu yasamaya basladim. Ilk gebeligim bi meme olustu sert ve aciyordu bugun doktora gittim ve sıcak suya oturma dedi kraya sicak suya batirilmis havlu koy yumusasin daha sonra vazelinle ovarak iceriyr ittir o bezeyi dedi. Ve bi fitil bi krem yazdi gunde iki kez kullanilmak üzere normal doguma engel degil dogumda guzel bi epizyo kesisi baskiyi azalttigindan geçecektir cekilir dedi. Vazelin masaji iyi geliyor tabi zorlaninca azcik tekrar cikiyor ilaclara daha bugun başladım fena halde değilim ama dogumdan sonrasi icin cok korkuyorum.