mucizegebee gerek yok hazırlığa, onlar getirsin😂
Cidden bebekle ilgilenmekten bir şeyler hazırlamaya nasıl zaman bulabileceksiniz.. gelen de zaten yiyip içmeye gelmiyordur.
Gittiğim hiçbir yere elim boş gitmiyorum, bebekli eve özellikle sütlü tatlı ile gidiyorum hatta, insanlara yük olmaya gerek yok. Biliyorum ki yeni doğum yapan anne evde çoğu zaman temel ihtiyaçlarına bile zor zaman bulabiliyor.
Benim içim rahat etmez illa bir şey olsun diyorsanız, kek çırpıverin yanında çay kahve mis🙋🏻♀️